Nr ogłoszenia | SK.111.22.2018.BK |
Data ukazania się ogłoszenia | 28 maja 2018 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko Administrator – asystent planisty regionalnego do spraw projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS)” W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
|
Wymiar | Wymiar etatu: 1 |
Adres | Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 70-637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy | Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
1. Zadania administracyjne: · Pełnienie funkcji asystenta planisty regionalnego w projekcie POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS); · udział w realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS); · udział w prowadzeniu biura projektu; · przygotowanie oraz prowadzenie działań projektowych pod względem merytorycznym ; · współpraca w przygotowaniu oraz prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień; · bieżące prowadzenie dokumentacji działąń projektowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami, kontrola merytoryczna nad dokumentacją projektową; · pomoc planiście regionalnemu w nadzorze nad prawidłową realizacją umów zawartych w ramach projektu; · współpraca z członkami zespołu projektowego oraz pozostałymi komórkami RDOŚ; · bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu oraz wspierającymi projekt; · organizowanie spotkań projektowych tj. konferencji, warsztatów, narad, etc. oraz współpraca w tworzeniu sieci z innymi projektami; · promowanie projektu; · zastępowanie planisty regionalnego; · wykonywanie dodatkowych poleceń bezpośredniego przełożonego, Dyrektora RDOŚ i jego zastępcy; · realizowanie działania Monitoringu postępów realizacji projektu; · sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu; · stanowisko podlega planiście regionalnemu projektu.
2. Zadania merytoryczne: · weryfikacja merytoryczna dokumentacji m.in. przyrodniczych niezbędnych dla realizacji projektu. Analiza zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawnymi; · nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań umownych wykonawców pod względem merytorycznym; · przygotowywanie opisów przedmiotów zamówień publicznych dotyczących: - ekspertyz przyrodniczych, dostaw, usług, itp. w tworzeniu dokumentacji przetargowej; · nadzór nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców odpowiedzialnych za przygotowanie dokumentacji przyrodniczych; · współpraca przy sprawdzaniu dokumentacji przyrodniczych · ewidencjonowanie umów na wykonanie zadań zaplanowanych w projekcie; · Wykonywanie pracy w sporadycznych warunkach terenowych. |
Warunki pracy |
· Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych. · Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. · Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu. · Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych · Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego. · Częste krajowe podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. · Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. · Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec). · Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne: · wykształcenie średnie pozostałe wymagania niezbędne: · prawo jazdy kat. B, · komunikatywność, · umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole, · umiejętność analitycznego myślenia, · zdolności mediacyjne i umiejętność przekonywania, · komunikatywność, kultura osobista i asertywność, · umiejętność pracy w warunkach stresowych, · umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
wymagania dodatkowe: · znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, · znajomość ustawy o ochronie przyrody, · umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji przyrodniczych · umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej, · znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, · umiejętność kierowania pracą zespołu, · dyspozycyjność, · praca w biurze oraz w warunkach terenowych, · dobra kondycja fizyczna, · odporność na stres, dodatkowym atutem będą: · doświadczenie w udziale w projektach unijnych, · wykształcenie wyższe z zakresu ekonomi, ochrony środowiska lub pokrewne, |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: · Życiorys/CV i list motywacyjny, · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, · oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, · oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, · oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, · kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, |
Inne dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: · kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko. |
Termin składania dokumentów | 11 czerwca 2018 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Terminy i miejsce składania dokumentów: · dokumenty należy złożyć do 11 czerwca 2018 roku, · decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu, · Miejsce składania dokumentów: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (oferta pracy – asystent regionalny PZO BIS). |
Inne informacje |
· W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. · W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu).Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail. · Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie . · Oferty należy składać w zamkniętych kopertach. · Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). · Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone komisyjnie. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr. · Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry) · Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. · Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. · W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego. · Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane · Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas trwania projektu to jest do 2022 roku. Pierwsza umowa o pracę na czas określony - 12 miesięcy · Przewidywane wynagrodzenie brutto ogółem : ok. 3760,00 zł. przez cały okres trwania projektu |
Wprowadził: Kornel Kozłowski |
Zmodyfikował: Kornel Kozłowski |
Data wprowadzenia: 2018-05-28 09:30:34 |
Data ostatniej modyfikacji: 2018-05-28 09:42:25 |
Ilość odsłon artykułu: 3343 |