Administrator terenowy projektu
Administrator terenowy projektu w Szczecinie
w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
Administrator terenowy projektu w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepenosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Miejsce wykonywania pracy: Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowanie, prowadzenie i bezpośrednie nadzorowanie działań ochrony czynnej, prowadzonych w terenie, wyznaczonych do realizacji przez koordynatora.
- przyjęcie stałej kontroli i odpowiedzialności za realizację i bezpośredniego nadzoru działań projektu: przygotowanie materiału i reintrodukcja rdestniczki gęstej Groenlandia densa i przygotowanie żwirowo-kamienistego dna dla reintrodukcji Groenlandia densa.
- przyjęcie stałej kontroli i odpowiedzialności za realizację i bezpośredniego nadzoru działania projektu - budowa tarlisk w rzekach Korytnica, Radew i Grabowa.
- pomoc przy zadaniu budowa tarlisk w rzekach Korytnica, Radew i Grabowa.
- przyjęcie stałej kontroli nad określonym terytorium projektu jakim są rzeki: Radew i Grabowa, Drawa i Korytnica. Prowadzenie obserwacji i dokumentowanie (fotografie, sprawozdania) prowadzonych w ramach działań projektów prac i ich rezultatów.
- udział w działaniach promujących projekt: konferencjach, warsztatach, aktywnej edukacji,
- realizacja na przydzielonym terenie działania patrole antykłusownicze, które jest istotne dla spełnienia efektu działania budowa tarlisk w rzekach Korytnica, Radew i Grabowa, pod nadzorem eksperta do nadzoru i kontroli działań projektowych, we współpracy z pozostałymi partnerami zewnętrznymi uczestniczącymi w tym zadaniu,
- stanowisko podlega koordynatorowi projektu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób oraz sprzętu.
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcie
LIFE13NAT/PL/000009 i dyspozycją środkami unijnymi.
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego.
- Częste podróże służbowe (krajowe i zagraniczne) do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec).
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdujacą się w korytarzu RDOŚ.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody, biologii lub hydrobiologii, potwierdzone referencjami, ekspertyzami lub opiniami,
- wiedza i doświadczenie w zakresie rozpoznawania siedlisk przyrodniczych oraz gatunków będących przedmiotem zainteresowania Wspólnoty, potwierdzona referencjami, ekspertyzami lub opiniami,
- umiejetność pracy w terenie - często trudnodostępnym,
- umiejętność wykonywania fotografii i filmowania,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
- posiadanie prawa jazdy kat. B - przewóz osób i sprzętu,
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk przyrodniczych lub rolniczych,
- roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze ochrony środowiska lub przyrody,
- udział w projekcie w zakresie ochrony przyrody, biologii-botaniki lub hydrobiologii,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia czynnej ochrony przyrody, związanej z ekosystemami wodnymi,
- doświadczenie przy udziale w projektach dotyczących reintrodukcji gatunków roślin wodnych,
- umiejętność posługiwania się komputerem, programy: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, sprzętem GPS oraz obsługa poczty elektronicznej,
- umiejętność posługiwania się łodzią wiosłową wyposażoną w silnik o mocy nie przekraczającej 10 KW,
- umiejętność posługiwania się sprzętem do monitoringu przyrodniczego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- stała dyspozycyjność,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających roczne doswiadczenie w obszarze ochrony przyrody lub środowiska (świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zakresy obowiązków i inne), z których jednoznacznie wynika okres doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wymienionym obszarze,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie ochrony przyrody, biologii-botaniki lub hydrobiologii w ostatnich 10 latach - kopie referencji, ekspertyz lub opinii,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie rozpoznawania siedlisk przyrodniczych oraz gatunków będących przedmiotem zainteresowania Wspólnoty – kopie referencji, ekspertyz lub opinii,
- kopia prawa jazdy kat. B,
- kopia dowodu osobistego.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.
Termin składania dokumentów:
18.11.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Firlika 20; 71-637 Szczecin
z dopiskiem (oferta pracy – Administrator terenowy projektu w Szczecinie).
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu).
- Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie (zakładka – oświadczenia).
- Wynagrodzenie zasadnicze brutto 1900,00 zł + premia regulaminowa.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach.
- Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście od pracownika Kadr.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914305-220 (kadry).
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.