Nr ogłoszenia |
|
Data ukazania się ogłoszenia |
9 marca 2018 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko Ekspert - administrator projektu LIFE13 NAT/PL/000009 „Active protection of water-crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland” - Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Firlika 20; 70-637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy |
Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
• Pełnienie funkcji administracyjnej w projekcje LIFE13NAT/PL/000009 - Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce. • wykonanie czynności związanych z bieżącym działaniem biura projektu LIFE13NAT/PL/000009, w tym organizacja pracy biura, zaopatrzenie w sprzęt oraz materiały niezbędne do realizacji zadań pracowników, • bieżące prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami • przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem RDOŚ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, we współpracy z pozostałymi członkami zespołu. • organizacja oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania spotkań, prowadzenie akredytacji oraz sporządzanie sprawozdań z przebiegu tych spotkań, • współudział w organizacji spotkań projektowych, koordynacja administracyjna organizowanych spotkań oraz udział w działaniach promujących projekt, • sporządzanie raportów i not z wydarzeń projektowych, • nadzór nad prawidłową realizacją umów w ramach projektu, • udział w bieżącym rozliczaniu działań oraz w bieżącej sprawozdawczości projektu, • przygotowywanie dokumentacji związanej rozliczaniem finansowym personelu projektu oraz rozliczaniem ich czasu pracy oraz przejazdów samochodem służbowym, • tworzenie wymaganej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami LIFE+ oraz w terminach określonych w projekcie, w tym udział przy sporządzaniu raportów do Komisji Europejskiej oraz sprawozdań do NFOŚiGW we współpracy z pozostałym personelem projektu, • gromadzenie i odpowiednie zabezpieczanie dokumentacji powstałej w wyniku działań projektu oraz odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji, • przekazywanie dokumentów stronom spotkań, prowadzenie korespondencji projektu, • bieżąca współpraca z Instytucjami Finansującymi, Grupą Sterującą oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację oraz wspierającymi projekt, • uczestniczenie w pozostałych działaniach projektu w miarę potrzeb związanych z ich realizacją, • współpraca z jednostkami organizacyjnymi RDOŚ oraz samodzielnymi stanowiskami zgodnie ze schematem organizacyjnym projektu, • archiwizacja dokumentacji i prowadzenie spisów dokumentów projektowych • współudział w realizacji działania Monitoringu postępów realizacji projektu, • sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu, • stanowisko podlega koordynatorowi projektu. |
Warunki pracy |
• Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych. • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. • Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcie LIFE13 NAT/PL/000009 „Active protection of water-crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland”/ „Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce”. • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego. • Podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. • Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. • Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec). • Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne: • wykształcenie: wyższe, • 3 lata doswiadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjno-biurowej.
pozostałe wymagania niezbędne: • dobra organizacja pracy, • umiejetność pracy w zespole, • umiejętność analitycznego myślenia, • komunikatywność, wysoka kultura osobista i asertywność, • umiejętność pracy w warunkach stresowych, • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
wymagania dodatkowe: • prawo jazdy kat. B, • znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, • podstawowa znajomość zasad udzielania zamówień publicznych, • umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej, • dyspozycyjność, • praca w biurze i w terenie, • odporność na stres, • doświadczenie w realizacji projektów współfinasowanych ze środkwów UE na podbnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: • Życiorys/CV i list motywacyjny, • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, |
Inne dokumenty i oświadczenia |
Inne dokumenty i oświadczenia: • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko. |
Termin składania dokumentów |
23 marca 2018 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (oferta pracy – ekspert – administrator projektu LIFE +) |
Inne informacje |
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%; • W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu); • Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie . • Oferty należy składać w zamkniętych kopertach; • Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego); • Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone komisyjniei. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr; • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91-4305-222 (koordynator projektu LIFE +) • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu; • Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu), Etap III - rozmowa kwalifikacyjna; • W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego; • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną; • Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony do końca realizacji projektu tj. do dnia 31.12.2019 roku • Przewidywane miesięczne wynagrodzenie zasadnicze (brutto) ok. 2480.00 zł + premia regulaminowa oraz dodatek za wieloletnią pracę
|