Ekspert do nadzoru i kontroli działań projektowych
Ekspert do nadzoru i kontroli działań projektowych
w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
Ekspert nadzoru i kontroli działań projektowych w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepenosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Miejsce wykonywania pracy: Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współuczestnictwo w czynnościach przygotowawczych do realizacji projektu LIFE13NAT/PL/000009 pn. „Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce” oraz kontrola merytoryczna dokumentacji przetargowej dotyczacej działań projektu.
- uczestniczenie od strony inwestorskiej w nadzorowaniu działań projektowych dotyczących budowy infrastruktury hydrotechnicznej w dorzeczu rzeki Drawy.
- prowadzenie i kontrola działań na rzecz ochrony ekosystemów rzecznych, w tym merytoryczny nadzór zadań dot. kanalizowania ruchu turystycznego w zlewni rzeki Drawy i siedlisk przyrodniczych wg. Dyrektywy Siedliskowej.
- uczestniczenie w działanich związanych z organizacją spotkań projektu tj. organizowanie konferencji, warsztatów, spotkań edukacyjnych oraz tworzenie sieci z innymi projektami unijnymi.
- bezpośrednie realizowanie działania Monitoring postępów realizacji projektu.
- raportowanie koordynatorowi projektu o postępach prac realizacji działań projektowych.
- zastępowanie koordynatora projektu.
- stanowisko podlega koordynatorowi projektu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu.
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcie LIFE13NAT/PL/000009 i dyspozycją środkami unijnymi.
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego.
- Częste podróże służbowe (krajowe i zagraniczne) do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec).
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe w dziedzinie nauk przyrodniczych lub rolniczych,
- 3 lata pracy w obszarze ochrony przyrody lub środowiska,
pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w zakresie ochrony przyrody, ekohydrologii, botaniki lub zoologii,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia czynnej ochrony przyrody potwierdzone wybranymi publikacjami naukowymi w ostatnich 10 latach, bądź referencjami z udziału w projektach realizowanych na rzecz ochrony przyrody, bądź ekspertyzami lub opiniami,
wymagania dodatkowe:
- posiadanie tytułu doktora w specjalności: botaniki, ekohydrologii, ichtiologii, ochrony środowiska lub zoologii,
- roczne doświadczenie zawodowe w adminstracji publicznej,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość prawa budowlanego,
- umiejętność posługiwania się komputerem, programy: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej,
- umiejętność wykonywania fotografii i filmowania,
- umiejętność posługiwania się łodzią wiosłową wyposażoną w silnik o mocy nie przekraczającej 10 KW,
- umiejętność posługiwania się sprzętem do monitoringu przyrodniczego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- stała dyspozycyjność,
- praca w biurze i w terenie,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających 3 lata stażu pracy w obszarze ochrony przyrody lub środowiska (zakończone okresy zatrudnienia - świadectwa pracy),
- kopie dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zakresy obowiązków i inne), z których jednoznacznie wynika okres doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wymienionym obszarze,
- kopie publikacji naukowych, bądź referencji, ekspertyz lub opinii z udziału w projektach realizowanych na rzecz ochrony przyrody.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.
Termin składania dokumentów:
20.10.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
z dopiskiem (oferta pracy – ekspert do nadzoru i kontroli działań projektowych)
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu).
- Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie (zakładka – oświadczenia).
- Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 850,00 zł. + premia regulaminowa
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach.
- Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście od pracownika Kadr.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914305-220 (kadry).
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.