Ekspert do rozliczeń i działań księgowych
Ekspert do rozliczeń i działań księgowych
w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
Ekspert do rozliczeń i działań księgowych w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepenosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Miejsce wykonywania pracy: Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie wszelkich zadań zwiazanych z cześcią księgowo-finansową projektu LIFE13NAT/PL/000009 pn. „Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce”.
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem na środki finansowe, oraz całkowita odpowiedzialność za terminowe składanie różnorodnych dokumentacji operacji finansowych.
- sprawdzanie zgodności kwot wydatkowanych z zapotrzebowaniami, w oparciu o przyjęty harmonogram finansowy projektu, oraz sprawdzanie i akceptacja dokumentów uzyskanych od koordynatora administracyjnego projektu.
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej dla potrzeb beneficjenta oraz wymogów projektu LIFE.
- współpraca z wykonawcami realizującymi działania projektowe.
- współpraca z wykonawcą prowadzącym zewnętrzny audyt finansowy projektu.
- w czasie trwania projektu zgłaszanie koordynatorowi projektu wszystkich nieprawidłowości i trudności finansowych w wykonywaniu poszczególnych zadań.
- stanowisko podlega koordynatorowi projektu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- Praca w ststemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcie LIFE13NAT/PL/000009 i dyspozycją środkami unijnymi.
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego.
- Podróże służbowe krajowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec).
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe z zakresu rachunkowości i finansów,
- 3 lata pracy w obszarze księgowości,
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ZUS,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność obsługi programów: MS Office Word, Excel, programy obsługujące zagadnienia płacowe i ZUS typu Płatnik, oraz obsługa poczty elektronicznej i korzystanie z informacji przez internet,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zakresie prowadzenia od strony finansowej projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej lub prowadzenia dokumentacji finansowej projektów: sprawozdawczości finansowej projektu, wniosków o płatność w części finansowej, korespondencji w sprawach finansowych dotyczacej projektu, przygotowywania dokumentacji księgowej projektu na potrzeby audytu zewnętrznego, opracowywania raportów (sprawozdań) i przygotowywania materiałów do sporządzenia raportów okresowych i raportu końcowego – w zakresie finansowym,
- roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze księgowości,
- znajomość języka angielskiego w zakresie związanym z finansami,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- stała dyspozycyjność,
- praca w biurze,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających 3 lata stażu pracy w obszarze ksiegowości (zakończone okresy zatrudnienia - świadectwa pracy),
- kopie dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze księgowości (świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zakresy obowiązków i inne), z których jednoznacznie wynika okres doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wymienionym obszarze,
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.
Termin składania dokumentów:
20.10.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
z dopiskiem (oferta pracy – ekspert do rozliczeń i działań księgowych)
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu).
- Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie (zakładka – oświadczenia).
- Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2050,00 zł. + premia regulaminowa
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach.
- Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście od pracownika Kadr.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914305-220 (kadry).
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.