Nr ogłoszenia | |
Data ukazania się ogłoszenia | 18 grudnia 2017 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecin poszukuje kandydatów na stanowisko Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
|
Wymiar | Wymiar etatu: 1 |
Adres | Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 70-637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy | Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 70-637 Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
1. Zadania administracyjne: · pełnienie funkcji asystenta regionalnego w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących · udział w realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”; · udział w prowadzeniu biura projektu; · udział w przygotowaniu, prowadzeniu oraz rozliczaniu działań projektowych; · współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem oraz prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień; · udział w prowadzeniu dokumentacji działań projektowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami, nadzór oraz kontrola merytoryczna nad dokumentacją działań projektowych; · nadzór nad prawidłową realizacją umów w ramach projektu; · udział w bieżącym rozliczaniu działań oraz w bieżącej sprawozdawczości projektu; · współpraca z członkami zespołu projektowego oraz pozostałymi komórkami RDOŚ; · bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu oraz wspierającymi projekt; · udział w organizacji spotkań projektowych tj. konferencje, warsztaty, narady, etc. oraz współpraca w tworzeniu sieci z innymi projektami; · udział w promowaniu projektu; · wykonywanie innych poleceń Dyrektora RDOŚ w Szczecinie związanych z realizacją projektu; · współudział w realizacji działania Monitoringu postępów realizacji projektu; · sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu; · stanowisko podlega koordynatorowi regionalnemu projektu.
2. Zadania merytoryczne: · udział w weryfikacji merytorycznej dokumentacji m.in. przyrodniczych niezbędnych dla realizacji projektu. Analiza zgodności dokumentacji przyrodniczych z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska; · udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców; · udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji przyrodniczych; · współpraca oraz udział w nadzorze przy sprawdzaniu dokumentacji przyrodniczych · ewidencjonowanie umów na wykonanie zadań zaplanowanych w projekcie. |
Warunki pracy |
· Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych. · Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. · Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu. · Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych · Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego. · Częste krajowe podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. · Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. · Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec). · Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne: · wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska lub biologii lub rolnictwa, lub leśnictwa lub pokrewne: ogrodnictwo lub architektura krajobrazu; · doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia w obszarze ochrony środowiska lub przyrody lub rolnictwa lub leśnictwa.
pozostałe wymagania niezbędne: · prawo jazdy kat. B; · komunikatywność; · umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole; · umiejętność analitycznego myślenia; · zdolności mediacyjne i umiejętność przekonywania; · komunikatywność, kultura osobista i asertywność; · umiejętność pracy w warunkach stresowych; · umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów; · znajomość ustawy prawo zamówień publicznych; · znajomośc ustawy o ochronie przyrody.
wymagania dodatkowe: · umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji przyrodniczych, etc; · umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej; · znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; · umiejętność kierowania pracą zespołu; · dyspozycyjność; · praca w biurze oraz w trudnych warunkach terenowych; · dobra kondycja fizyczna; · odporność na stres; · doświadczenie w udziale w projektach realizowanych na rzecz ochrony przyrody będą dodatkowym atutem. |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: · Życioryc/CV i list motywacyjny; · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doswiadczenia zawodowego i stażu pracy; · oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; · oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; · oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; · kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. |
Inne dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oswiadczenia dodatkowe: · kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko. |
Termin składania dokumentów | 29 grudnia 2017 r. |
Miejsce składania dokumentów |
· dokumenty należy złożyc do 29 grudnia 2017 roku; · decyzduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu; · Miejsce składania dokumentów: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (asystent projektu „BANK DANYCH”).
|
Inne informacje |
· W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%; · W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu); · Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie . · Oferty należy składać w zamkniętych kopertach; · Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego); · Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone komisyjniei. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr; · Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry) · Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu; · Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż Etap III - rozmowa kwalifikacyjna; · W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego; · Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane · Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas realizacji projektu tj. około 4 lat. Pierwsza umowa o pracę - na czas określony (12 miesięcy). Przewidywane wynagrodzenie brutto (ogółem) do końca trwania projektu około 3700,00zł. |
Wprowadził: Kornel Kozłowski |
Zmodyfikował: Kornel Kozłowski |
Data wprowadzenia: 2017-12-18 08:16:50 |
Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-18 08:19:47 |
Ilość odsłon artykułu: 3044 |