Nr ogłoszenia |
|
Data ukazania się ogłoszenia |
15 stycznia 2018 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko Ekspert do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Firlika 20; 70-637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy |
Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
1. Zadania administracyjne: • pełnienie funkcji asystenta regionalnego w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”; • udział w realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”; • udział w prowadzeniu biura projektu; • udział w przygotowaniu, prowadzeniu oraz rozliczaniu działań projektowych; • współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem oraz prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień; • udział w prowadzeniu dokumentacji działań projektowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami, nadzór oraz kontrola merytoryczna nad dokumentacją działań projektowych; • nadzór nad prawidłową realizacją umów w ramach projektu; • udział w bieżącym rozliczaniu działań oraz w bieżącej sprawozdawczości projektu; • współpraca z członkami zespołu projektowego oraz pozostałymi komórkami RDOŚ; • bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu oraz wspierającymi projekt; • udział w organizacji spotkań projektowych tj. konferencje, warsztaty, narady, etc. oraz współpraca w tworzeniu sieci z innymi projektami; • udział w promowaniu projektu; • wykonywanie innych poleceń Dyrektora RDOŚ w Szczecinie związanych z realizacją projektu; • współudział w realizacji działania Monitoringu postępów realizacji projektu; • sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu; • stanowisko podlega koordynatorowi regionalnemu projektu.
2. Zadania merytoryczne: • udział w weryfikacji merytorycznej dokumentacji m.in. przyrodniczych niezbędnych dla realizacji projektu. Analiza zgodności dokumentacji przyrodniczych z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska; • udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców; • udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji przyrodniczych; • współpraca oraz udział w nadzorze przy sprawdzaniu dokumentacji przyrodniczych i innych opracowań pod względem ich kompletności (w trakcie odbioru), przyjętych rozwiązań, uzgodnień, wymogów ochrony środowiska; • ewidencjonowanie umów na wykonanie zadań zaplanowanych w projekcie. |
Warunki pracy |
• Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych. • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. • Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu. • Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych”. • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego. • Częste krajowe podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. • Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. • Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec). Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska lub biologii lub rolnictwa, lub leśnictwa lub pokrewne: ogrodnictwo lub architektura krajobrazu; • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia w obszarze ochrony środowiska lub przyrody lub rolnictwa lub leśnictwa.
Pozostałe wymagania niezbędne:
• prawo jazdy kat. B; • komunikatywność; • umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole; • umiejętność analitycznego myślenia; • zdolności mediacyjne i umiejętność przekonywania; • komunikatywność, kultura osobista i asertywność; • umiejętność pracy w warunkach stresowych; • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów; • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych; • znajomość ustawy o ochronie przyrody.
Wymagania dodatkowe:
• umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji przyrodniczych, etc; • umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej; • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • umiejętność kierowania pracą zespołu; • dyspozycyjność; • praca w biurze oraz w trudnych warunkach terenowych; • dobra kondycja fizyczna; • odporność na stres; • doświadczenie w udziale w projektach realizowanych na rzecz ochrony przyrody będą dodatkowym atutem.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
• Życiorys / CV i list motywacyjny; • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doswiadczenia zawodowego i stażu pracy; • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. |
Inne dokumenty i oświadczenia |
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko. |
Termin składania dokumentów |
26 stycznia 2018 r. |
Miejsce składania dokumentów |
• dokumenty należy złożyć do 26 stycznia 2018 roku; • decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu; • Miejsce składania dokumentów: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (asystent projektu „BANK DANYCH”). |
Inne informacje |
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%; • W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu); • Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie . • Oferty należy składać w zamkniętych kopertach; • Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego); • Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone komisyjnie. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr; • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry) i 91 43-05-215 (Naczelnik Wydziału Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000); • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu; • Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu), Etap III - rozmowa kwalifikacyjna; • W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego; • Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną; • Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas realizacji projektu tj. około 4 lat. Pierwsza umowa o pracę - na czas określony (12 miesięcy). • Przewidywane wynagrodzenie brutto (ogółem) do końca trwania projektu około 3700,00zł. |