Nr ogłoszenia | |
Data ukazania się ogłoszenia | 14 czerwca 2017 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko eksperta do spraw wsparcia realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS)
|
|
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, ul. Firlika 20; 70-637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy | Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
1. Zadania administracyjne: · Pełnienie funkcji asystenta regionalnego w projekcie POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS); · udział w realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS); · udział w prowadzeniu biura projektu; · udział w przygotowaniu, prowadzeniu oraz rozliczaniu działań projektowych; · współpraca oraz nadzór nad przygotowaniem oraz prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień; · udział w prowadzeniu dokumentacji działań projektowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wewnętrznymi regulaminami, nadzór oraz kontrola merytoryczna nad dokumentacją działań projektowych, w tym w szczególności działaniami inwestycyjnymi w projekcie; · nadzór nad prawidłową realizacją umów w ramach projektu; · udział w bieżącym rozliczaniu działań oraz w bieżącej sprawozdawczości projektu; · współpraca z członkami zespołu projektowego oraz pozostałymi komórkami RDOŚ; · bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu oraz wspierającymi projekt; · współudział w organizacji spotkań projektowych tj. konferencje, warsztaty, narady, etc. oraz współpraca w tworzeniu sieci z innymi projektami; · współudział w promowaniu projektu; · raportowanie koordynatorowi projektu o postępach prac realizacji działań projektowych; · zastępowanie koordynatora projektu; · wykonywanie innych poleceń Dyrektora RDOŚ w Szczecinie związanych z realizacją projektu; · współudział w realizacji działania Monitoringu postępów realizacji projektu; · sporządzanie okresowych i zbiorczych sprawozdań z postępu wdrażania projektu; · stanowisko podlega koordynatorowi regionalnemu projektu.
2. Zadania merytoryczne: · udział w weryfikacji merytorycznej dokumentacji m.in. przyrodniczych niezbędnych dla realizacji projektu. Analiza zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawnymi; · przygotowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych na ekspertyzy przyrodnicze, dostawy, usługi, itp. w tworzeniu dokumentacji przetargowej; · udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców odpowiedzialnych za przygotowanie dokumentacji przyrodniczych do planów zadań ochronnych; · udział w nadzorze nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji projektowej; · współpraca oraz udział w nadzorze przy sprawdzaniu dokumentacji przyrodniczych · ewidencjonowanie umów na wykonanie zadań zaplanowanych w projekcie; · przygotowywanie wniosków o dopuszczenie do użytkowania i innych dokumentów niezbędnych do przyjęcia urządzeń na środek trwały, bądź rozliczenia z płatnikiem. |
Warunki pracy |
· Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych. · Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. · Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu. · Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcie nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. ”Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” (PZO BIS). · Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego. · Częste krajowe podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. · Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. · Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec). · Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne: · wykształcenie wyższe: z zakresu ochrony środowiska lub bilogii lub rolnictwa, lub leśnictwa lub pokrewne: ogrodnictwo, architektura krajobrazu; · doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia w obszarze ochrony środowiska, przyrody, rolnictwa lub leśnictwa pozostałe wymagania niezbędne: · prawo jazdy kat. B, · komunikatywność, · umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole, · umiejętność analitycznego myślenia, · zdolności mediacyjne i umiejętność przekonywania, · komunikatywność, kultura osobista i asertywność, · umiejętność pracy w warunkach stresowych, · umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
wymagania dodatkowe: · znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, · znajomośc ustawy prawo wodne, · znajopmośc ustawy o ochronie przyrody, · umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji: przyrodniczych oraz technicznyvh z zakresu budownictwa wodnego, melioracji, etc. · umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej, · znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, · umiejętność kierowania pracą zespołu, · dyspozycyjność, · praca w biurze oraz w trudnych warunkach terenowych, · dobra kondycja fizyczna, · odporność na stres, · doświadczenie w udziale w projektach realizowanych na rzecz ochrony przyrody będą dodatkowym atutem. |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
· Życioryc/CV i list motywacyjny, · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doswiadczenia zawodowego i stażu pracy, · oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, · oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, · oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, · kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, |
Inne dokumenty i oświadczenia |
· kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko. |
Termin składania dokumentów | 27 czerwca 2017 r. |
Miejsce składania dokumentów |
· dokumenty należy złożyc do 27 czerwca 2017 roku, · decyzduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu, · Miejsce składania dokumentów: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (oferta pracy – asystent regionalny PZO BIS). |
Inne informacje |
· W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. · W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu). · Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie . · Oferty należy składać w zamkniętych kopertach. · Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). · Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone komisyjniei. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr. · Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry) · Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. · Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. · W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego. · Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane · Zatrudnienie (umowa o pracę na czas trwania projektu ok. 4,5 lat), · Przewidywane wynagrodzenie brutto : ok. 3760,00 zł. |
Wprowadził: Łukasz Kozłowski |
Zmodyfikował: Łukasz Kozłowski |
Data wprowadzenia: 2017-06-14 12:22:27 |
Data ostatniej modyfikacji: 2017-06-14 13:34:58 |
Ilość odsłon artykułu: 3484 |