Data ukazania się ogłoszenia |
7 marca 2016 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Ekspert nadzoru i kontroli działań projektowych w Szczecinie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy |
Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- współuczestnictwo w realizacji projektu LIFE13NAT/PL/000009 pn. „Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce” oraz kontrola merytoryczna dokumentacji dotyczącej działań projektu.
- merytoryczny nadzór zadań dot. kanalizowania ruchu turystycznego w zlewni rzeki Drawy i siedlisk przyrodniczych wg. Dyrektywy Siedliskowej.
- uczestniczenie od strony inwestorskiej w nadzorowaniu działań projektowych dotyczących budowy infrastruktury hydrotechnicznej w dorzeczu rzeki Drawy.
- nadzór oraz wsparcie techniczne nad tworzonymi koncepcjami oraz projektami budowlanymi na budowę infrastruktury hydrotechnicznej w dorzeczu Drawy, budowę zapory przeciwerozyjnej dla ochrony włosieniczników oraz przebudowę istniejącej infrastruktury hydrotechnicznej w dorzeczu Drawy w ramach projektu LIFE13NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL „Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce”. Wybór najkorzystniejszego wariantu koncepcji, prowadzenie konsultacji i spotkań z podmiotami mającymi wpływ na wybór koncepcji (Grupa Sterująca, partnerzy projektu, inne instytucje). Analiza zgodności koncepcji i dokumentacji projektowych z obowiązującymi przepisami i wymogami technicznymi.
- bieżący nadzór nad realizacją zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji projektowej, robót budowlanych, Inżyniera Kontraktu.
- współpraca oraz nadzór przy przygotowaniu oraz prowadzeniu postępowań o udzielnie zamówień publicznych na: Inżyniera Kontraktu, prace studialne, projektowe oraz roboty budowlane w ramach projektu – w zakresie przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postepowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień.
- współpraca oraz nadzór przy sprawdzaniu dokumentacji technicznych i innych opracowań pod względem ich kompletności (w trakcie odbioru zleconych prac), przyjętych rozwiązań projektowych, uzgodnień, wymogów ochrony środowiska. Dokonywanie odbiorów dokumentacji projektowych i koncepcji w imieniu RDOŚ.
- wsparcie Inżyniera Kontraktu i projektanta w zakresie działań w imieniu RDOŚ w sprawach formalno-prawnych związanych z przejęciem terenów pod planowane budowle i obiekty hydrotechniczne.
- współpraca oraz nadzór nad jednostkami projektowymi w trakcie opracowywania dokumentacji projektowych.
- współpraca oraz nadzór przy przygotowywaniu materiałów niezbędnych do występowania do organów administracji publicznej o uzyskanie niezbędnych do realizacji robót budowlanych zgód, pozwoleń, decyzji.
- ewidencjonowanie umów na wykonanie dokumentacji technicznych w projekcie (prac studialnych, przedprojektowych i projektów).
- w zakresie realizacji robót budowlanych - współpraca oraz nadzór nad Inżynierem Kontraktu, inspektorami nadzoru inwestorskiego.
- udział w komisjach odbiorowych robót budowlanych, przygotowanie wniosków o dopuszczenie do użytkowania i innych dokumentów niezbędnych do przyjęcia urządzeń na środek trwały, przekazania innymi instytucjom, bądź rozliczenia z płatnikiem.
- uczestniczenie w działaniach związanych z organizacją spotkań projektu tj. organizowanie konferencji, warsztatów, spotkań edukacyjnych oraz tworzenie sieci z innymi projektami unijnymi.
- współpraca z Grupą Sterującą oraz partnerami projektu.
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora RDOŚ w Szczecinie związanych z realizacją przedmiotowego projektu.
- bezpośrednie realizowanie działania Monitoring postępów realizacji projektu.
- raportowanie koordynatorowi projektu o postępach prac realizacji działań projektowych.
- zastępowanie koordynatora projektu.
- stanowisko podlega koordynatorowi projektu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Wyjazdy terenowe z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu.
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych w projekcieLIFE13NAT/PL/000009 i dyspozycją środkami unijnymi.
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego.
- Częste podróże służbowe (krajowe i zagraniczne) do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec).
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
|
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki : budownictwo wodne, inżynieria wodna, inżynieria środowiska, melioracje i adekwatne,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej – 3 lata na stanowisku związanym z prowadzeniem procesów inwestycyjnych w branży budowlanej.
pozostałe wymagania niezbędne:
- wykazanie się uprawnieniami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej lub innymi adekwatnymi,
- obsługa programu AutoCad lub tożsamego,
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zdolności mediacyjne i umiejętność przekonywania,
- komunikatywność, kultura osobista i asertywność,
- umiejętność pracy w warunkach stresowych,
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość prawa budowlanego,
- umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej,
- umiejętność wykonywania fotografii i filmowania,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność,
- praca w biurze i w terenie,
- odporność na stres,
- doświadczenie w udziale oraz znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym, doświadczenie w udziale w projektach realizowanych na rzecz ochrony przyrody będą dodatkowym atutem.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających 3 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z prowadzeniem procesu inwestycyjnego w branży budowlanej (zakończone okresy zatrudnienia - świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zakresy obowiązków i inne), z których jednoznacznie wynika okres doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wymienionym obszarze.
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, zakresy obowiązków i inne), z których jednoznacznie wynika okres doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wymienionym obszarze.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko.
|
Termin składania aplikacji |
18 marca 2016 r. |
Miejsce składania aplikacji |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (oferta pracy – ekspert do nadzoru i kontroli działań projektowych) |
Inne informacje |
- W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu).
- Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie .
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach.
- Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście od pracownika Kadr.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914305-220 (kadry), 4305-222(koordynator projektu)
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
|