Nr ogłoszenia |
176887 |
Data ukazania się ogłoszenia |
19 stycznia 2016 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektor do spraw finansowo-księgowych w Zespole Budżetu i Finansów
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
Liczba stanowisk pracy: 1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Firlika 20 ; 71 - 637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy |
- Szczecin
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
ul. Firlika 20 ; 71 - 637 Szczecin
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- Obsługa finansowo-księgowa Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie polegającą na przygotowaniu przelewów i księgowaniu dokumentów jak również obsługa środków pochodzących z innych źródeł w tym funduszy krajowych i europejskich, w ramach projektów realizowanych przez Regionalną Dyrekcję.
- Prowadzenie rejestru zawartych umów, umów o dzieło oraz ewidencji wydatków strukturalnych w celu przestrzegania terminowości zakończenia tych umów oraz wykonania analiz kosztów funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji i jej komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych w celu przestrzegania prawidłowej gospodarki majątkowej Regionalnej Dyrekcji.
- Uczestniczenie w sporządzaniu dokumentów: rozliczeniowych ZUS, zgłoszeniowych do ubezpieczenia ZUS, zgłoszeniowych płatników ZUS oraz innej korespondencji prowadzonej z ZUS w celu przestrzegania terminowości i zgodności zapisów ustawy dotyczącej ubezpieczeń społecznych.
- Uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych i statystycznych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych w celu terminowości wynikającej z polityki finansowej.
|
Warunki pracy |
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów i obsługą klientów zewnętrznych tj. obywateli, przedstawicieli organów samorządowych. Praca pod presją czasu.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka,skaner,kserokopiarka,niszczarka dokumentów).
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I pietrze budynku 5 piętrowego (biurowiec).
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w specjalnym pomieszczeniu dla drukarek.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomośc przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków ZUS,
- znajomośc przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- umiejętności organizacji pracy i pracy w zespole,
- rzetelnośc i terminowość,
- umiejetność obsługi komputera MS EXcel, MS Word, Poczta elektroniczna.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- przeszkolenie z zakresu obsługi finansowo-księgowej,
- umiejetnośc obsługi programów finansowo-księgowych,
- trzy miesiace doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
|
Termin składania dokumentów |
29 stycznia 2016 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20 71 - 637 Szczecin
z dopiskiem (inspektor w ZBiF)
|
Inne informacje |
- W ofercie należy podać dane kontaktowe m.in. adres e-mail, numer telefonu. - Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ. - Oferty należy składać w zamkniętych kopertach. - Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia, są niszczone komisyjnie, po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914305-220 (Kadry); 914305-218 (Główny Księgowy). - Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. |