Starszy inspektor do spraw finansowo-księgowych w Zespole Budżetu i Finansów - ogłoszenie nr: 162039
- Ogłoszenie nr: 162039
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2014 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw do spraw finansowo-księgowych
- w Zespole Budżetu i Finansów
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Jagiellońska 32; 70 - 382 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw wynikających z rachuby płac, rozliczeń krajowych i zagranicznych podrózy służbowych, zaliczek stałych i okresowych oraz obsługa finansowo-księgowa polegająca na sporządzaniu listy płac i odprowadzaniu składek ZUS i podatków w celu zapewnienia terminowości wypłacania nalezbędnych swiadczeń finanowych.
- Prowadzenie obsługi finsowo-księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych polegajacą na przygotowywaniu przelewów i księgowaniu dokumentów jak również obsługa środków pochodzących ze źródeł pozabudżetowych w tym funduszy krajowych i europejskich, w ramach projektów realizowanych przez RDOŚ w celu wypłaty należnych świadczeń pieniężnych oraz sprawnej realizacji polityki finansowej.
- Prowadzenie rejestru zawartych umów zleceń, umów o dzieło oraz ewidencji wydatków strukturalnych w celu przestrzegania terminowości zakończena tych umów oraz wykonania analiz kosztów funkcjonowania RDOŚ i jej komórek merytorycznych.
- Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych w celu przestrzegania prawidłowej gospodarki majątkowej Regionalnej Dyrekcji.
- Uczestniczenie w sporzadzaniu dokumentów: rozliczeniowych ZUS, zgłoszeniowych do ubezpieczenia ZUS, zgłoszeniowych płatników ZUS oraz innej korespondencji prowadzonej z ZUS w celu przestrzegania terminowości i zgodności zapisów ustawy dot. ubezpieczeń społecznych.
- Uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych i statystycznych (miesiecznych,kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikajacej z polityki finansowej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- - Praca o charakterze administracyjno-biurowym: praca w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- - Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów, obsługą klientów zewnętrznych i dyspozycją środkami publicznymi.
- - Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego.
- - Podróże służbowe (krajowe) do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- - Obiekt przy ul. Jagiellońskiej 32 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, windy, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).
- - Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I pietrze budynku 10 piętrowego (wieżowiec).
- - Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w ksiegowości budżetowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ZUS,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- umiejetność organizacji pracy i pracy w zespole,
- rzetelnośc i terminowość,
- umiejętność obsługi komputera MS Exel, MS Word, Poczta elektroniczna.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- przeszkolenie z zakresu obsługi finansowo-księgowej,
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych,
- 6 miesiecy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających 6 miesieczne doświadczenie zawodowe w obszarze ksiegowości budzetowej oraz 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy cywillnoprawne, zakresy obowiązków i inne, z których jednoznacznie wynika okres wykonywania czynności w wymienionych obszarach).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 10-08-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
- Jagiellońska 32
- 70-382 SZCZECIN
- Z dopiskiem (oferta pracy - księgowość)
Inne informacje:
- W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
- Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie (zakładka - oświadczenia),
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach,
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- W ciągu trzech miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Dokumenty nie odebrane, zostaną w późniejszym czasie zniszczone komisyjnie.
- Kandydaci spełniający wymagania związane ze stanowiskiem pracy, zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem,
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu,
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (91-4305-220 Kadry); (91- 4305-219 lub 219, (Zespól Budżetu i Finansów)