Nr ogłoszenia | |
Data ukazania się ogłoszenia | 11 września 2017 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko Ekspert do spraw zarządzania zespołem do spraw projektów w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie |
|
Wymiar | Wymiar etatu: 1 |
Adres | Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 71 - 637 Szczecin |
Miejsce wykonywania pracy | Szczecin |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
1. Nadzór nad przygotowaniem oraz prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektów umów, opisów przedmiotu zamówień, wymogów dotyczących warunków udziału w postępowaniu. Udział w pracach Komisji przetargowych, udzielanie wyjaśnień; 2. Nadzór nad realizają zobowiązań umownych wykonawców dokumentacji projektowych; 3. Bieżąca współpraca z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Warszawie oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów; 4. Promowanie oraz udział w spotkaniach zarówno krajowych jak i zagranicznych w ramach wspołpracy w tworzeniu sieci z innymi projektami. |
Warunki pracy |
Warunki pracy: · Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych. · Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. · Praca w terenie z użyciem samochodu służbowego i przewozem osób i sprzętu. · Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów zapisanych · Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego. · Częste krajowe i zagraniczne podróże służbowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. · Obiekt przy ul. Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. · Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I i II piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec). · Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną, drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu RDOŚ. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Wymagania niezbędne: · wykształcenie: wyższe profilowane z zakresu ochrona środowiska lub leśnictwo lub pokrewne: architektura krajobrazu, ogrodnictwo, rolnictwo ; · doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia w firmach realizujacych projekty budowlane , hydrotechniczne , inżynieryjne. Pozostałe wymagania niezbędne: · prawo jazdy kat. B, · znajomość jezyka angielskiego w stopniu dobrym potwierdzona certfikatem · komunikatywność, · umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole, · umiejętność analitycznego myślenia, · zdolności mediacyjne i umiejętność przekonywania, · komunikatywność, kultura osobista i asertywność, · umiejętność pracy w warunkach stresowych, · umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. wymagania dodatkowe: · znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, · znajomośc ustawy o ochronie przyrody, · umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji projektowych, · doświadczenie zawodowe w wykonywaniu i inwentaryzacji projektow, · umiejętność posługiwania się komputerem, w tym obsługa: MS Office Word, Excel, Outlook , PowerPoint, Access, oraz obsługa poczty elektronicznej, · umiejętność kierowania pracą zespołu, · dyspozycyjność, · praca w biurze oraz w trudnych warunkach terenowych, · dobra kondycja fizyczna, · odporność na stres, |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: · Życiorys/CV i list motywacyjny, · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, · kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doswiadczenia zawodowego i stażu pracy, · oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, · oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, · oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, · kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, |
Inne dokumenty i oświadczenia |
Dokumenty i oswiadczenia dodatkowe: · kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie kandydatów spełniających wymagania na dane stanowisko. |
Termin składania dokumentów | 21 września 2017 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Terminy i miejsce składania dokumentów: · dokumenty należy złożyc do 21 września 2017 roku, · decyzduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu, · Miejsce składania dokumentów: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin z dopiskiem (oferta pracy – ekspert/zarządca projektów). |
Inne informacje |
Inne informacje: · W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. · W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu). · Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie BIP RDOŚ w Szczecinie . · Oferty należy składać w zamkniętych kopertach. · Oferty otrzymane po terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). · Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone komisyjniei. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata, odebrane osobiście u pracownika Kadr. · Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43-05-220 (kadry). · Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. · Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. · W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału · Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane · Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony ok. 1 roku) · Przewidywane wynagrodzenie brutto ogółem wraz z wysługą lat : ok. 5.000 zł. |
Wprowadził: Kornel Kozłowski |
Zmodyfikował: Kornel Kozłowski |
Data wprowadzenia: 2017-09-11 08:28:53 |
Data ostatniej modyfikacji: 2017-09-11 08:32:16 |
Ilość odsłon artykułu: 3426 |