Zgłoszenie historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi przez władającego zanieczyszczoną powierzchnią ziemi
Wymagania formalne dotyczące zgłoszenia przez władającego powierzchnią ziemi historycznego zanieczyszczenia | |
Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko i Naprawy Szkód w Środowisku | |
Zadanie | Władający powierzchnią ziemi, który stwierdził historyczne zanieczyszczenie powierzchni ziemi na terenie będącym w jego władaniu, jest obowiązany niezwłocznie zgłosić ten fakt RDOŚ |
Podstawa prawna | Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska art. 101 lit. e. |
Zgłoszenie zawiera |
1) imię i nazwisko albo nazwę podmiotu zgłaszającego oraz adres jego zamieszkania lub siedziby; 2) adres i numer działki ewidencyjnej; 3) informacje na temat czasu wystąpienia zanieczyszczenia powierzchni ziemi, w tym, w miarę możliwości, dokumenty uprawdopodobniające, że zgłoszenie dotyczy historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi; 4) dokumentację potwierdzającą wystąpienie zanieczyszczenia powierzchni ziemi, w tym nazwy substancji powodujących ryzyko oraz wyniki badań zanieczyszczenia gleby i ziemi tymi substancjami, wykonanych przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 lub ust. 1a. |
Forma załatwienia sprawy | Brak |
Miejsce złożenia dokumentów | Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Teofila Firlika 20 71-637 Szczecin tel.: 91 43-05-200, fax: 91 43-05-201 e-mail: sekretariat.szczecin@rdos.gov.pl |
Opłata | Brak |
Tryb odwoławczy | Brak |
Uwagi / inne informacje | Do zgłoszenia, składanego w postaci elektronicznej dołącza się zeskanowane dokumenty lub dokumentację. |
Wnioski do pobrania | Brak |